Patronat nad szczecińskim Design Thinking Week 2015

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

ISSN 1733-8670 (Printed)

ISSN 2392-0378 (Online)

DOI PREFIX 10.17402

Nasz kwartalnik objął patronat nad organizacją szczecińskich warsztatów podczas II ogólnopolskiego festiwalu myślenia projektowego Design Thinking Week 2015.
 
Festiwal jest organizowany przez Stowarzyszenie Top 500 Innovators, wśród sponsorów znajdują się m.in. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Ambasada USA w Polsce, a w przypadku szczecińskich warsztatów - firma PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. 
 
Cel jaki przyświeca wydarzeniu to upowszechnienie i promocja design thinking jako sposobu kreatywnego i usystematyzowanego podejścia w rozwiązywaniu problemów lokalnej społeczności, miast, organizacji pozarządowych czy biznesu. Metodyka ta jest z powodzeniem stosowana w USA, Niemczech czy Finlandii oraz przez firmy takie jak Apple, Boeing czy Shimano.